Saturday


bild från kroatien. Hittar inte min kamera laddare så det får bli arkivbilder tills jag hittar den.

Hej på er! Åh jag skrev världens längsta inlägg sen råkade jag klicka bort det, så here we go again.
Jag vaknade nyss, så jag sitter & kollar om gossip girl.. såg klart det för jättelänge sen så jag minns ingenting. 
Idag ska jag träffa selma men jag lär inte komma upp ur sängen, har sån sjuuk träningsvärk sen igår då jag & selma testade på o gymma! Det var sjukt kul & bra, dock visste jag inte hur vissa maskiner fungerade så jag stog där i evigheter & försökte få på dom haha.

Jag skulle igentligen spelat handbollsmatch idag men jag blev bort vald, rikitgt tråkigt. Har ändå inte vart med och tränat så mycket denna veckan & jag har skadat handleden.

Ni får ha de bra så hörs vi senare, kram




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: